17 Eylül 2011 Cumartesi

...

Olsun istersin…
Hatta olsun diye yapılması gerekenden daha da fazla üstelersin. ...
Aşktır ; değer verirsin ödün verirsin sevgiden de öte saygı gösterirsin olmayacak kaç şey varsa bir araya bile getirirsin…
Bakarsın ne anlattığını anlayabilmiş (?) ne de çözüm için bi’şeyler yapma gayretinde.
Sonra olayın içinden kendini çıkartır şöyle karşıdan yaptıklarına bir bakarsın… Bakarsın ki her şey başladığın gibi!
Olmuyorsa olmuyordur!


Zorlamayacaksın...

demiş Can Baba...

Ne de güzel söylemiş...Aşk iki kalbin durmaksızın savaşması aslında...Sandığımız kadar naif değil ne yazık ki...Acısız olmuyor...Acısız yaşanmıyor...Bence hiç acı çekmedim diyen insan hiç aşık olmamıştır...

İnsan hayatı boyunca hiçbirşey biriktiremediyse bile farkında olmadan bir sürü hayal kırıklığı biriktiriyor avucunun içinde...
Hayal kırıklıklarına ağlıyor aslında birisi çekip gittiğinde...

4 yorum:

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum...:) Kavuşunca bitmiyor ama...

bireflatunölüm dedi ki...

acısız aşk imkansızdır, çekmedim diyen kendini kandırır..

http://laminapropria.blogspot.com/

SindireLLa dedi ki...

bence aşk o acıdan zevk almaktır.

Adsız dedi ki...

şimdi bak ben acı da çekmedim aşıkda olmadım o yüzden bileymiycem ama bende bi mim var tam senlik bekliyorum :))