8 Aralık 2010 Çarşamba

...Ceyla Gölcüklü...

Ceyla Gölcüklü'yü okudum dün gazetelerde...
Etkilendim çok...
Hastalığıda etkiledi elbette,ne kadar genç olduğuda...
Ama beni en çok etkileyen...
Hastalığın karşısındaki duruş şekli...

Bir insanın kendine duyduğu saygı...
Etrafında ki onca kalabalığa rağmen...
Üç beş yakınıyla mücadelesi hastalığıyla...

Belki onun yerinde başka bir sosyetik güzel,
Medyadan birileri...
Daha analiz sonuçlarını almadan...
Duyurmazlar mıydı...
Hastayım diye..

ilginç geldi gerçekten...
Doğru mu yanlış mı yaptığı
Tartamıyorum...

Ama kıyasladığımda çocunlukla...
Farklı bir davranış şekli olduğu kesin...
Geneli şöyledir sanki...
Herkese duyurma hali...
Tüm sevdiklerini etrafında görme isteği...
Belki biraz şefkat görme talebi...

Bilmiyorum ki işte...
İlginç geldi gerçekten...

Düşündüm de Allah korusun ama başıma gelse
Acaba ben ne yapardım diye...

Hiç yorum yok: