11 Kasım 2011 Cuma

Son söz...

Bayramları sevmem oldum olası...
Yapmacık hissettiğim hiçbir tören ve merasim de dahil...

Bayramlar benim için hep zoraki kutlamalar olmuştur...Samimiyetsiz bulurum...Süslenip püslenip,öpüşüp koklaşıp,sevdiğin sevmediğin herkesi mecburen ziyaret ettiğin günlerdir benim için,bayram dediğin...

Sevdiklerimi zaten özler ve giderim...Bayrama gerek kalmaz...Sevmediklerimi de görmesemde olur kim ne kaybeder ki...

Ama bayramlarda ailemin gelenekleri sebebiyle bütün aile büyüklerini gezeriz çocukluğumuzdan beri...Ben hep bayramlarda şehir dışına kaçıveririm işte...Ortalık görünmemek için...Ama bu yıl kaçamadım...

Hemde hiç tadım yokken...Olur olmaz insanlarla öpüşüp koklaşıp sahte anlamsız gereksiz gülücükler attım...Aman da ne güzel hayat dercesine...İçimden sövdüğüm onca hayat gerçeklerine rağmen...

Bu bayramda iyi olan tekşey sevgili ve ailenin arasının düzelmesi oldu...Elbette benim sayemde...Ne onun söylediklerini aileme söyledim ne de ailemin söylediklerini ona...

Böylece bayramlaşma seyramlaşma derken ortalık biraz yumuşadı işte...

Gelgelelim bizim meseleye...

Benim için asla sorun ve problem olmayan bir durumdu yaşadığımız...Sevgilim ne benden para ya da kartlarımı kullanmayı talep etti ne de ima da bulundu...Ben kendim verdim ısrarlarım sonucu...Ve bunda da anormal bişi görmüyorum...

Ben belediye memuru onaylamamışda olsa sevgiliyle evli gibi yaşıyorum bilenler bilir...O benim oturduğum evin faturalarını ödemek istediğinde nasıl gocunmuyor zoruna gitmiyorsa bende onun borcunu ödemesine yardım ederken biraz olsun gocunmadım...

Ben onunla bir ömür yaşamaya söz verdim...Elimden geldiğincede onun yanında olmaya devam edeceğim...Kim ne derse desin...Eğer hayat müşterektir zırvaları atıyorsak orda burda...Kanıtlama zamanı geldiğinde durup düşünmeme bile gerek yoktur...Hastalanır bakarım,su ister getiririm,her akşam keyifle ona yemekler sofralar hazırlarım,onun için giyinir onun için süslenirim...Çünkü bunu sonuna kadar hakeden bir adama aşığım ben...

Tam 720 gündür onunlayım ben...Bir gün bile ayrı kalmadık,bir gün bile görüşmemezlik yapmadık...Yeri geldi 5 dk için geldi gördü beni tüm sıkıntısının stresinin yoğunluğunun arasında...Başını göğsüme yasladığında iyi hissediyor çünkü...

Her ihtiyacım olduğunda yanımdaydı...Bana bir tek gün bile yalnız hissettirmedi kendimi...Her durumda her güçlükte yanımda oldu elimi tuttu...Yaşadığım onca sıkıntı onun sayesinde katlanılır oldu...Tamamen vazgeçtiğim hayata sımsıkı tutunmama neden oldu...Onun bana yaptığı iyiliğin ne maddi ne manevi bir karşılığı yok...Olamaz da...

Ama eğer biz "biz" isek...Olması gereken oydu...Erkek kadından para almaz tabularına inanmıyorum...Toplumun bana dayattığı hiçbir tabuya inanmadığım ve benimsemediğim gibi...Hayat ben nasıl mutluysam öyle yaşanmalı...Elbette kimseye zarar vermeden...Ben kimseye zarar vermeden yaşıyorum...Kendi doğrularımla...İnançlarımla...

Bu doğruları da kimseye kabul ettirmeye niyetim yok...Herkes istediğini düşünebilir...Ailem de...

Ben bugün benim için doğru adamla...Çok doğru bir aşk yaşıyorum...Sevdiğime ve kendime baktığımda mutlu mutlu bakan birer çift göz görüyorum...Elele tutuşmuş uzun bir yola dökülmüş iki toy görüyorum...Yanımda birlikte düşe kalka büyüyeceğim bir adam görüyorum...

Ve ben bitmesini istemeden, kimsenin bitiremeyeceği bir ilişki yaşıyorum...İster annem ister babam...İster doğru ister yanlış...İster yalan ister gerçek...

Ben yaşıyorum...Ve ben böyle mutluyum...

18 yorum:

Driftwood art dedi ki...

cesur ve çok içten bir anlatım olmuş; nerdeee böyle içten samimi yazılar,uzun yazları okumayı sevmem pek,ama bu yazıyı okudum keyifle öylesine içten yazılmış ki,Sevgiler :)

Paris in Me :) dedi ki...

Off dün kocaman yorum yazmıştım telden, gitmemiş çok üzüldüm, neyse şöyle ki, ben biliyorum aslında sen neden yazdın böyle bir yazıyı, geçen yazındaki bir yorumdan dolayı olduğuna eminim.. Ama sen hiç takılma ona, onun söyledikleriyle yaptıkları bir değil gibi geliyo bana artık.. Sen doğru yoldasın emin ol, hayat sana hep mutluluk versin inşallah bitanecim.. Çok öpüyorum..

DOREMİ dedi ki...

Sadece mutlu olduğun gibi yaşa derim sevgili Cennebaz...:)

Tinkerbell dedi ki...

Sen benim en özel dostum,canımsın...seni en iyi ben tanırım ve sen istemedikçe, ne veya kim olursa olsun kararından yada yaşadığın hayattan geri çeviremez...butun bunların ötesinde bu hayatta ne yaşarsan yaşa dogru/yanlış ben hep seninle olucam...

Adsız dedi ki...

ne güzel şey aşk sa eğer hayatta en doğrusunu sen yapıyosun keşke bu kadar büyük bi yüreğim olsaydı benimde..

deeptone dedi ki...

ribelle.
:)
bloguma gelmeden, yazılarımı okuyup yorumlamadan ne güzel şeyler sölüyorsun.
:)

deeptone dedi ki...

cennebazz.

:) sevindim. herşey yoluna girmiş.

Paris in Me :) dedi ki...

deep'cim yazılarını hep okudum ben emin ol, hala da okuyorum , ama yorum yazmak içimden gelmiyor artık.. Üzerine alındığına göre senin yorumun için yazdığını düşünüyosun sanırım bu yazıyı.. Neyse fazla söze gerek yok, herkes yolunu çizmiş artık belli, sen zaten amacına ulaştın, bir sürü yorumun var artık.. Bu sebeple benim yorumumlarımın bi önem arz ettiğini düşünmüyorum artık.. Kendine iyi bak görüşmek üzere..

cennebazz dedi ki...

karagözlü surey;

çok teşekkür ederim güzel yorumun için...ben bu blogu edebi egomu tatmin etmek için açmamıştım tamamen içimi dökmek ve paylaşmaktı amacım...umarım doğru yoldayımdır =)) sevgiler...

cennebazz dedi ki...

ribellim balım...

çok teşekkür ederim güzel yorumların için...herşeyden önemlisi samimiyetin için...takip ettiğim bloggerlar içinde bir kaç kişi var sadece, gerçekten samimiyetine inandığım onlardan birisin sende kesinlikle...

bu yazıyı sadece o kişi için yazmamışda olsam,bu şekilde düşünen herkese ne hissettiğimi ve hayatta ki önceliklerimi net bir şekilde belirtmek için yazdım...
tamamen içimden geldiğince...

kocaman öperim seni canımcım

cennebazz dedi ki...

teşekkür ederim sevgili rose =))

kocaman sevgiler sana =))

cennebazz dedi ki...

tinkim canım ablam kardeşim bitanecik dostum benim...sen iyi ki varsın...ve hiç şüphem yok biz bundan sonra iyi günde kötü günde hep omuz omuza olacağız...sen hep benim yanımda ben hep senin yanında...

seni çok seviyorum...

cennebazz dedi ki...

tatlı emel'im benim...

sende kocaman yürekli birisin...öyle olmasan bu kadar yakından hissedebilir miydin başkalarının üzüntülerinide...

öperim seni de...

cennebazz dedi ki...

sevgili deep...

öncelikle çok teşekkür ederim. sevinmene sevindim...

konu açılmışken bende cevabı veriyim...bu yazıyı direk sana cevaben yazmadım...ama sen ve senin gibi düşünen herkese cevaben yazdım...benim hayat felsefem bambaşka çünkü sizinkinden...

ama şimdi ribelin son yorumunu okuduğumda seninle aramızda geçen bir konuşma geldi gözümün önüne...hatırlarsan bundan bi kaç ay önce bende aynısını demiştim sana...
popülariten arttıkça blogunun samimiyeti kayboldu sanki...bende her yazını okuyorum hala...ama gerçekten nasıl yorum yazsam bilemiyorum çünkü yazılarda da yorumlarda da ilk zamanlardaki samimiyeti hissedemiyorum...

sevgiler...

deeptone dedi ki...

ribelle.

yanlış düşündüğünü sanıyorum.
çok yorum almak gibi bir amacım yok. ve çok yorum almıyorum. incele bak istersen, eskiden yüzlerce yorum alırdım, şimdi, 10-20-30 yorum geliyor. okur sayımın artması değil, okurlarımla yakın iletişim önemli benim için. ve iyice daralttım okurlarla ilişkileri. sadece çok yakın ve düzenli okurlarla iletişim var blogda. yani, senin sölediğinin tam tersi var blogumda.

senin yorumların önemli ama sen aylardır zaten gelmiyorsun. gelsen yazılarımı eleştirsen daha iyi. neden uzaktan sölüyorsun ki anlamadım.

tabii ki sen bilirsin.

deeptone dedi ki...

cennebazz.
:)
iyi ilişkin olmasına elbette seviniyorum. sevdiğin kişi mutlaka iyi ve sana uygun. senden yanayım.
hayat görüşün bizimkinden veya benimkinden farklı değil. hem de hiç. herkes paylaşımcı ve iyi ilişki ister. ilişki, sevgi, aşk yazılarımı bilirsin.

yazılarım eskisinden daha içten. yorumlarım ise çok daha içten. okurlar öle buluyor zaten. popülaritem artmadı. aksine, okur sayımı gittikçe daraltıyorum. çok az sayıda ama sadık okurum var yeni dönemde.

deeptone dedi ki...

ilişkin güzel. daha da iyi olsun diye sölüyorum aklıma gelenleri. bir daha üzülmeyesin diye, bu kez daha temkinli atasın diye adımlarını. insanlar ilişkide iken bazen göremez bazı ince noktaları. ben de sana ne güzel hep mutlu ol diyebilirim. ama bu, işin kolayı. ama senin arkadaşın olarak, bazen göremeyeceğin noktaları, kendimce sölüyorum. daha iyi olasın ve olasınız diye. bilirsin bir ilişki ince bir konudur. ve insanlar zaman içinde ilişki içinde değişebilir. ve ilişkiler ilerledikçe çok şey birbirine karışır. ve bazen, sevdiğimiz insanın da gelişmesi ve daha olgun olması için bazı davranışlarda bulunuruz. onun iyiliği için. ilişkimiz ne kadar iyi olsa da, ilişki içinde bazen göremeyebiliriz bazı durumları. bu nedenle, ilerde iki kişi de üzülmesin diye, bazı sınırlar koyabiliriz. prensiplerimiz olmalı.

neyse işte konuşuruz zamanla.
ne sölüyorsam söleyim, göstermeye çalıştığım herşey, ilişkiniz daha da iyiye gitsin diyedir.

Paris in Me :) dedi ki...

İnsanlarin yorumundan cok senin yorumlarin onemli benim icin, ilk yazilarimdaki yorumlarina bakiyorum bide sonrakilere, birkac kelime sadce.. Bilgilendiriyo olman degil samimi olmak, biraz kendini anlatmaktir bana gore, biz seni degil verdigin bilgileri tanir olduk artik.. Uzaktan atiyorum cunku sende benim bloguma gelmiyorsun artik.. Yogunun dedin biara haftalarca ne yorumlara cevap attn nede blog okudun, sadece post yazdin, benim icin post yazmak daha fazla vakit kaybi , onun yerine post okurum saha mantikli, yada hergun degil 3-4 gunde bir yazarim ama postlari okurum.. gercekten seni ilk tanidigim andaki deepblueeagle'dan cok farkli biri deeptone bence, deepblueeagle'm annemle babam bosanicak dedigimde yanimda olurdu ama deeptone yorum bile atmadi, zaten okumistir da, sitem dolu post bile yazdim senin icin ama olmadi hicbisey degismedi, bende artik biraktim herseyi kendi haline.. Ama dedigim gibi deepblueeagle'i ozledim !