28 Kasım 2011 Pazartesi

Sen başlattın bu savaşı :/


Erkekler bazen o kadar öküz olabiliyorlar ki...İnsanın içinden ağızlarının ortalarına terlikle vurmak falan geliyor...

Benim sevgili de de o tip densizlikler hat safhada maalesef...
Aklına geleni ağzına geleni düşünmeden söyleme gibi insanı çileden çıkaran nadide bir kişiliğe sahip...
Tamam iyi anlaşıyoruz,seviyoruz ediyoruz da...
Bi gün o densizlikleri yüzünden ağzına terliği çarpıp,terk edicem kendisini haberi yok...

Pazar günü siyah topuklu çizme alayım dedim...Demez olaydım...Denediğim bir çizmenin bacağıma dar gelmesi sonucu adam bana direk şişko muamelesi yaptı...

Ulan tamam biraz kilo aldım bende farkındayımda...Yuhh yani şişmanda değilim hala...
İşte normalmış o bacağın çizmeye sığmaması bi de bunu gülerek söyleyince bende aç kıçınla dalga geç sen diyiverdim...
Sonra tabi kendisi o lafa kıl oldu...
İyice girdik birbirimize...

Yok efendim niye bozuluyomuşum...Şişmanmışım işte bilmemne...Gerzek...Sinir etti beni...

Küsüm ona hala...Barışmaya da hiç niyetim yok kısa zaman içinde...Ama ben sana gösteririm bundan sonra Zaza efendi...

Dökülen her tel saçını yüzüne vurup,büyüttüğün koca göbeğini tiye alıp,bel altı vurmaz mıyım ben sana...
Kendine güvenini ayaklar altına almaz mıyım...

Sen istedin bu savaşı... Hıh...

Ve sonra dün bütün gece düşündüm...Erkek milleti böyle kadından anladıkları sadece vücut hatları...Yanlarında taşıyacakları güzel birer biblodan ibaret aşk anlayışları...Hiç bir erkek için değmez fedakarlık yapmaya...Bu yaşıma kadar bir sürü ilişki yaşadım...Onun dışında bir sürü erkek arkadaşım oldu...İlk düşündükleri güzel kadınlar...

İstediğiniz kadar fedakar olun,dürüst olun,anlayışlı olun,düşünceli olun...ne olursanız olun...eğer albeniniz yoksa size aşık olacak erkekde yok...

Siz hiç kocası hastalandı diye terk eden,aldatan bir kadın gördünüz mü? Ama ortalık hastalandığı ya da artık kendine eskisi kadar bakmadığı için başka kadınlara tercih edilmiş kadınlarla dolu...

Kozmatik piyasası almış başını gidiyor,ortalık spor salonlarını doldurmuş,zayıflama haplarına hapsolmuş,kalori hesabı yapan,dilediğince doyamayan kadınlarla dolu...Hepsi kendim için yapıyorum yalanını dolamış ağızlarına...

Büyük yalan!Çünkü...İnsan kendini her haliyle sever,her haliyle beğenir...Sevmeli beğenmeli zaten...Ama bunca çaba bu insanüstü mücadele yalnızca erkeklerine...

Umurumda değil arkadaş...

Kilo aldım,belki bundan sonra da almaya devam edeceğim...Sırf sen beni beğen diye...Aç bilaç dolaşıp,kalori hesabı yapamayacağım eyy sevgili...

Çünkü;
Ben kendimi bu halimle ve hatta yataktan çıktığım, yanağımda kurumuş salyalı halimle bile çok seviyorum...

He sen sevemiyorsan eğer...

Bak işte KAPI orda ;)

5 yorum:

DOREMİ dedi ki...

YA Cenebazz..pek çabuk açık verdi..ama açık sözlü olmasıda iyi değil mi?

tabii ki söyleyiş tarzı da çok önemli..

Mia Wallace dedi ki...

yaaa burdan zaza'yı kınıyoruuuuzzz!!! sen de bel altı vur cennebazzıım ve diğer söyleidklerine de katılıyorum aaa sen kendin için zayıfla zayıflicaksan aman o beğensin diye sakınn :)

ben de maşallah bayaa kiloluyum ama sevgilim böyle iyisin diyor :D

neyse diyete başladım ben azcık versem o hemen "aaa aşkım ne kadar zayıfladın" sen diyor. tam moral küpü :D

cennebazz dedi ki...

rosecum bu kadar açık söz adamı ipe götürür =))şişman dedi bana resmen yaa nasıl söylerse söylesin terbiyesiz :P

cennebazz dedi ki...

mia kuzum ;

sev sevgilini öp kokla kıymetini bil valla =))

bende zazaya göstericem ama gününü sen hiiiç merak etme =))
pişman edicem onu çok pis gıcığım ona =)

Adsız dedi ki...

neee çok ayıp nasıl yapr bunu ya arkadaşım şu erkekler neden hep odun allah bradley cooper ı bile yaratırken o mükemmel gülümsemeyi koymuşta neden azıcık centilmenlik koymamış?? neyse daha fazla konuşmak istemiyorum cennebaz vermem gerekn tonlarca kiloyu düşününce neden sevgilim olmadığını acı bi şekilde öğrenmiş bulunmaktayım :S