3 Kasım 2011 Perşembe

Keskin Bıçak...


Yine kapkaranlık oldu etraf...

Önümde minicik bir ışık hüzmesi kalmadı...
Bırakmadılar...

Eğer bir defa hata yaparsanız hayatınızda,aileniz için hep hata yapma potansiyeli taşıyan biri oluveriyorsunuz işte...

İlk evliliğim bir hataydı...İkinci teşebbüsümde hata olmalı mutlaka...
Lise dönemlerinde kart borçların oldu ya...Mimlisin artık ailenin gözünde...
İş batırmaya gelince...Benden iyisi yok zaten...

Öyle zor bir güne uyandım ki bu sabah...Öyle kapkaranlık etraf...

Çok sevdiğim ailem ve çok sevdiğim adam arasında bir bıçak...
İki yüzü çok keskin...İki yüzü de çok acıtacak...

Biliyorum geçer bugünlerde...Ama ardında bırakacağı derin yaralar...Artık yaralarımı saymaktan yoruldum...Hep birşey olmamışcasına ayakta kalmaya çalışmaktan yoruldum...Hayatın bana oynadığı oyunlardan yoruldum...Her ayağa kalktığımda önüme düşen koskaca taşlardan yoruldum...

Etrafıma bakıyorum ne şanslı insanlar var...Şanslarını onlar mı yaratıyorlar...
Yok öyle bir yalan...
Hayat bazı insanlara tüm güzelliklerini sunuveriyor hiç çaba harcamadan...

Benim gibilerse işte...Tırnaklarının içi kan dolu...Dizlerinde yaralar...Öyle yaşamaya çabalayanlar...

Bir adam sevdim...O da beni çok sevdi...Çok sevdik birbirimizi...Çok seviyoruz her gün her sabah...Evlenmek istedik...Sözlendiğimiz ay işleri bozuluverdi...Ardarda gelen maddi sıkıntılar...Destek oldum elbette...Olmalıydım...Çünkü biz artık hayatı birlikte göğüslemeye söz vermiştik...Belediye başkanı henüz onaylamamışda olsa...

Ailem suç saydı...Hata saydı...Düşüverdi en sevdiğim adam ailemin gözünden...Nasıl olur da senin kartlarını kullanır dediler...Sorumsuz dediler...Dediler de dediler...İstemediklerini her geçen gün ona daha fazla belli ettiler...

Ve şimdi ya o ya biz diyorlar...

Peki ben...Peki beni neden düşünmüyorlar...Hangi tarafı seçsem canım yanacak...Hangisinden vazgeçebilirim...İnsan hangi organından vazgeçebilir...

3 yorum:

Paris in Me :) dedi ki...

Gerckten cok zor bir durum ama kimden vazgecicem diye dusunmeden once baska yollar dusun ailene biseyleri daha cok anlatmayi dene nebiliyim, cunku ikisinden de vazgecilmez biliyorum, bide sevgiline cok anlatma bence bu olaylari cunku ozaman kendi baslarina karar veriyolar sevgililer, aileyle araniz acilmasin diye onlar vazgeciyolar cabalamaktan ve terkediyolar guyaa bizim iyiligimiz icin..

Eve geldim ama elektrikler yokmus canim yine telden yazdim , opuyorum uzme kendini gecer elbet hersey, hayirlisi neyse o olsun cnmm..

deeptone dedi ki...

hay allah üzüldüm evet.

ama bak iki yanlış yapmışsın bence de.

1. kartı kullandırman çok yanlış. bir erkek, kendi çözmeli. erkek böle bişidir. senden kart alıp kullanması bence çok kötü puan onun için. sen versen, ısrar etsen bile kullanmaması lazımdı.

2. işleri bozukken evlenmen de büyük hata bence. bırak işlerini düzeltsin. bence bu durumda sakın evlenme.

ailenin düşünceleri doğru demiyorum. ailen açısından bakma bence. ama kart ve iş bozukken evlenmek çok büyük iki hata bence de.

ayırmalısın iş ve aşkı. onun işlerine karışmamalısın. ve senin parana güvenmemeli. zayıf bir karakter göstergesi bence bu.

bak her işte hayır var bence. ve böle olayların olması iyi olmuş. evlendikten sonra işlerinin bozulmasındansa şimdi bozulması daha iyi.

belki bana kızarsın ama, sakon evlenme bu durumda. sevdiği kızın kartını kullanan erkeğe ben hiç güvenmem.

Adsız dedi ki...

Benim gibilerse işte...Tırnaklarının içi kan dolu...Dizlerinde yaralar...Öyle yaşamaya çabalayanlar...şu cümlenin üstüne ne yazıyımki ben çok uzun zaandır sessiz sedasız okuyorum seni çok çalışmaktan yorum yazmaya vaktim yok okuyup geçiyorum iyi olduğunu bilmek bile yeter çünkü ama şimdi herşey ters düz olmuş..başlığı okuduğumda aklıma türlü türlü şeyler geldi ama bu da geçer sen biliyosun..belki koca bi yara açar ama geçer..haa dersen geriye artık benen bişey kalmadı diye..işte cennebaz sana vericek bi cevabım olmaz..çünkü artık bende aynı yerdeyim...bakalım hayat bu sefer ne sunucak bize??