26 Nisan 2013 Cuma

Babişkom...

Sen gideli...26 gün oldu...
31 yıldır ilk kez 26 gün boyunca duymadım sesini...
Naber nugu diye aramadın beni...
Telefonu kapatırken abartılı 'muuaahh' larımızı yapamadık...

31 yıldır ilk kez birini özlemenin ne demek olduğunu anladım...
Burnumun direği sızlıyor lafının gerçek olduğunu...
İnsanın ciğerine ateş düşebildiğini...
aklını kaybetmeye ne kadar yakın olduğunu...
Hepsini ama hepsini ve hatta daha nicesini şu 26 günde öğrendim...

Sensiz hayat devam ediyor maalesef...
vicdan azaplarıyla da olsa...
Yiyoruz,içiyoruz,geziyoruz,uyuyoruz ve hatta gülüyoruz...

Sık sık ziyaretine geliyoruz...İçimden de olsa seninle sohbet ediyorum...Umarım duyuyorsundur beni...
Hala eve ilk girişimde,senin koltuğuna bakıyor gözlerim...
Anlamsız bir umutla,seni orada görebilmeyi bekliyor...

Sanki bir yere gitmişsin gibi...
Sanki hiç beklemediğim bir anda dönecekmişsin gibi...

İnsan babasız olur mu be babişkom...Sırtını dayadığı dağ,başını yasladığı göğüs olmadan olur mu...

Annem çok kötü...Çok özlüyor seni...Onu hiçbir şeyle avutamıyoruz...En kötüsü de o...Biliyoruz senin yerini hiçbir şey dolduramaz...Hiç bir şey artık bizi tam anlamıyla mutlu edemez...Hiçbir şeye tam anlamıyla sevinemeyiz,eskisi gibi içten kahkahalar atamayız...

Ama yaşamaya mecburuz...Kaldığımız yerden devam etmeye mecburuz işte...Biliyorum sende bunu isterdin...Bizi hep çok güçlü görmek istemez miydin...

Bazen düşünüyorum da sen aslında gerçek olamayacak kadar kusursuz bir babaydın...Bize Allah'ın gönderdiği en büyük lütuftun...

Kendimce kıymetini hep bildim...ama sana hissetirebildim mi...İşte en büyük azabım o...Gece uykularımdan uyandıran o...Yediğim her lokmayı boğazıma dizen o...

Dün gece Fenerbahçe'n...Uefa kupası yarı final maçına çıktı...Nağmalup Benfica'yı evimizde 1-0 yendi...Keşke sende görebilseydin dün sarı kanarya nasıl mücadele etti...Keşke maç sonunda yine arayabilseydim seni...

Sen yine bana gel maçı beraber izleyelim deseydin de ben bu sefer,tribünle izlemek yerine eskisi gibi yine seninle izleseydim...

Eskisi gibi gole sevinirken birbirimizin gözüne parmaklarımızı soksaydık,sakatlansaydık...Koridor boyu koşup annemi kızdırsaydık...

Sen yoktun ya ben senin yerine de bağırdım dün,senin yerine de küfür ettim,senin yerine de tezahürat ettim,gol atınca senin yerine de sevindim...

Yani uzun lafın kısası
Seni çok özlüyorum babacım...kelimelerle anlatamayacağım kadar çok...








6 yorum:

Paris in Me... dedi ki...

Şuan işyerindeyim ama gözümden akan yaşlara engel olamıyorum, çok mutsuz oldum cidden, siz ne haldesinizdir düşünemiyorum bile, başınız sağolsun bitanem, mekanı cennet olsun canın babacının , o sizi izliyor ben ona inanıyorum, ve evet malesef ki hayat gidenlerin ardından yine de devam ediyor, alışmak ise çok zor.. Allah sabır versin canım benim :(

Mia Wallace dedi ki...

ahh çok fena oldum başınız sağolsun.. :(

ama hayat devam ediyor ve eminimo da sizi çok özlüyor..

Fatoş dedi ki...

sırtımı yasladığım koca dağ!
ne olursam olayım, başıma ne gelmiş olursa olsun ve ben kim olursam olayım kapısına dayanacağım kişi.. en çok seven, hiç kıyamayan.. baba böyle bişey.. böyle babaların kızları olmak en güzel şeyler listesinde başta gelir.
güzel anılar bırakmış, allah ondan razı olsun, mekanını cennet etsin.

sevgiler, selamlar
ona da sana da...

tıp dersleri dedi ki...

Güzel blog !!! Kolay gelsin

Başınız sağolsun

Bengü'nün Dünyası dedi ki...

Rabbim sabırlar versin özelliklede anneciginize :( Çok fazla bir şey yazamıyorum... Yazınız ve o yazıya aktardıgınız hıslerınız benı cok etkılı.
Mekanı cennet olsun...

cennebazz dedi ki...

çok teşekkür ederim acımı paylaştığınız için...elbette hala kötüyüz...zaman herşeyin ilacı diyorlar...dilerim zamanla hafifler acımız...

tekrar tekrar teşekkürler.

sevgiler.