3 Mart 2011 Perşembe



Sevgili blog;

Seninle aramıza ülkemizin yüksek demokrasi anlayışı giriverdi işte...
Yasaklamalarda en başarılı ülkede yaşamanın çetrefilleri bunlar...
Üç beş sorumsuz insan yüzünden milyonlarca kişiyi mağdur edebilme hakkı sanırım bir tek bu ülkenin yargı organlarında mevcut...
Çözüm bulma anlayışı çözümsüzlük olunca hal böyle oluyor elbette...

10 gündür blogger'a giremiyordum...
Kumanda panelim açılıyor ancak hiçbir blogspot adresini görüntüleyemiyordum...
İlk önce kendi bilgisayarımda bir sorun oluştuğunu sandım...
İki üç gün bilgisayarın internet seçenekleriyle uğraşıp durdum...
Sonrasında mahkeme kararıyla erişim engellenmiştir uyarısı çıkmaya başladı...
Ama bütün arkadaşlarım erişim sağlarken beni neden engellediklerini anlamlandırmaya çalıştım...
Olayın iç yüzü iki gün önce Milliyet gazetesinde ki bir haber sayesinde açıklığa kavuştu...

Meğerse;
Üç beş kendini bilmezin emek hırsızlığı yüzünden ;

Diyarbakır 5. Asliye Ceza Mahkemesi, 14.01.2011 tarih ve 2011/156 D iş sayılı kararı ile erişim engellenmiş....Ve bu yasağı şu an sadece Superonline uyguluyormuş...Karar, diğer servis sağlayıcılara da iletildiğinde blogspot adresli tüm sitelere girilemeyecekmiş...

Bende bir superonline(quiknet) abonesi olduğumdan erişimim engellenmiş....

Ama sevgili blogcuğum çennebazz senin hasretine daha fazla dayanamayıp ilişkimize dolaylı yollardan devam etme kararı aldı...Nerden mi tabi ki "ktunnel"den =)))

Hiç yorum yok: