9 Şubat 2011 Çarşamba

...Gölgelerin gücü adına...




Her sabah işe geldiğimde ilk işim blog'a bakmak oluyor nedense...
Gelen yorumlar neşelendiriyor,yeni takipçi dostlarım heyecanlandıyor...
Belki de günüm bunlar sayensinde çok daha keyifli geçiyor...
Bu sabah herzaman ki gibi ilk iş giriverdim bloguma...
Ve sevgili blog arkadaşım deep tarafından mimlendiğimi gördüm...
Aman ne heyecan...
Hemen koştum baktım bloguna...
Nedir günün mim'i diye...
Ve işte yine beliriverdi yüzümde o kocaman gülümseme...
Oysa ki...
Kısacık bir mim,kısacık bir soru belki de fazlasıyla olağan...
Ama heyecanlandırıyor beni işte...
Hislerimi paylaşmak kadar heyecanlandırıyor, sevdiklerimi sevmediklerimi paylaşmak...

Sorumuz bu...

Hangi çizgi film kahramanı olmak isterdiniz?

Kısacık mı kısacık...Ama beni çocukluğuma götürecek kadar derin...
Şimdi düşünüyorum da...
Ne kadar keyifliydi...Cumartesi pazar sabahları...
Erkenden kalkardım...
Kimsecikler aramıza girmesin isterdim çizgifilm dostlarımla...
Hele kardeşimi hiç istemezdim...
Ranzamız vardı odamızda...
Ben ranzanın üst katında o altında yatardı...
Onu uyandırmadan aşağı inebilmek için nefesimi tutardım...
Yeter ki o uyanmasın...
Peşime takılmasın...
Bugs bunny'le aramıza giremesin...
Annem uyanıp...
"Televizyon'u uzaktan izle" demesin...
Babam uyanıp...
"Dur kızım bi haberlere bakalım"demesin...diye...

Öyle çok severdim ki çizgi film izlemeyi...
Her çizgi filmde bir kahramanım olurdu mutlaka...

Leonardo mesela Ninja Kaplumbağa...
En karizmatik şerif Red-Kit...
En kurnaz tavşan Bugs Bunny...
En azimli çakalı bezdiren Road Runner ,nam-ı değer bip bipppp...
En zengin çocuk Richi Rich...
En haklı civciv Calimero...
En tatlı dinazor Denver...
En özgür ruh Heidi...

Ama

Kim mi olmak isterdim ben...




She-ra...Elbette Gölgelerin Gücü Adına...

2 yorum:

deeptone dedi ki...

ay ne güzel anıların.
aynen hissettim valla.
:)

she-ra.
good.
:)

cennebazz dedi ki...

=)) gerçekten çok şanslıyım deep.çok güzel çocukluk anılarına sahibim çünkü=) çok mutlu çok huzurlu çok sevgi dolu büyük bir ailede büyümenin dayanılmaz hafifliği =))