19 Kasım 2012 Pazartesi

Durum Bildirimi...



Evveeet sevgili blog...

Yukarıdaki fotoğrafda gördüğün üzere 23.09.2012 tarihinde dilediğim gibi güneşli ve sıcacık bir sonbahar günü evlendik sevdiğimle...

Herşey hayal ettiğimden bile güzel oldu...Çok eğlendim çok keyif aldım...ayağımdaki yüksek topuklu ayakkabıya bile aldırış etmeden saatlerce gelinliğimle salındım dans ettim oynadım zıpladım...

Ertesi gün elbette ayaklarımın üzerine basamıyordum ama olsun...

Sonrasında gelenek olduğu üzere balayına gittik...Harika bir tatil geçirdik sevgiliyle...Kah romantik yemekler sohbetler ettik,kah çocuklar gibi havuz kaydıraklarında kayıp,ateri salonlarında vakit geçirdik...

Onca stresin ve yorgunluğun üzerine sıcacık güneşin altında sere serpe yatıp,sessizliği dinleyip kitap okuduğum saatlerin tadı bambaşkaydı ne yalan söyleyeyim...O huzuru anlatmanın imkanı yok...

Balayı bittikten sonra döndük evimize...Ve işte bir de bakmışım ki neredeyse 2 ay oluvermiş evleneli...

Durum bildirimi yapmak gerekirse...bu işi sandığımdan daha iyi kıvırıyoruz diyebilirim...Şimdiye kadar herhangi bir anlaşmazlık ya da tartışma yaşamadan geçinip gittik sevgiliyle...Gerçi misafir ağırlamaktan kavga edecek zaman bulamıyoruz o ayrı...

Evlilik nasıl gidiyor diye soruyor herkes...
Düşünüyorum...
Biz çalışan kadınların evlilikten anladığı pek de bir şey yok bence...Eski hayatımdan çok da farklı bir hayat yaşamıyorum şu an da...Sabahları kalkıp alelacele hazırlanıp kendimizi işlerimize atıyoruz...Akşama kadar evimi özleyerek geçirdiğim koca bir iş gününün arkasından saçlarımı diken diken eden bir trafik macerasından sonra evime ulaşıyorum...Ben yemek yapmaya koyuluyorum,sevgili sofrayı hazırlıyor,sohbet ederek yemeğimizi yiyoruz sonrasında masa topla bulaşıkları makineye yerleştir,mutfağı toparla derken kendimizi yine TV'nin başında buluyoruz...ama alışılagelmişin dışında biz dizi izlemiyoruz...

Evlendiğimizden beri yaptığımız en güzel şey bu sezon hiçbir dizi izlemiyor olmamız...Geçtiğimiz yıllarda bütünb ir hafta içimizi dizilere ayırdığımı fark ettikten sonra bu sezon dizi izlememeye karar verdik...İyi ki de vermişiz bu kararı...Hafta içi her akşam 1 dvd film izliyoruz mutlaka...

Film arkasından beyim futbol yorum porgramlarını ya da yarışma proglarını izliyor bende o esnada ikimize en güzelinden birer kahve yapıp elime kitabımı alıyorum,kah başım onun omzunda kah dizince yatıp yuvarlanıp kitap okuyorum...

Yani sonunda her akşam 1 film ve 50 sayfa kitap rutinime kavuşabildim...

İşte böyle gidiyor evlilik herkesin evliliğinden hiçbir farkı olmadan...Mutluyuz huzurluyoruz vesselam...




Hiç yorum yok: