5 Mart 2012 Pazartesi

Günler sonra...


Merhaba sevgili blogum ve merhaba sevgili dostlarım...

Uzunca bir ara verdim,fazlaca ihmal ettim blogumu biliyorum ama insanın içinden yazmak gelmeyince gelmiyor işte...

2012 keyfili geldi bana,uğurlu geldi...Allah bozmasın...Huzurun rehaveti çöktü sanırım üzerime...Konuşasım yazasım gelmedi pek...

Okudum bolca...İzledim...Dinledim...Gezdim...Dostlarla birlikte çok keyifli vakit geçirdim...Aileme olmadığı kadar fazla zaman ayırdım...Ve hepsinden önemlisi yeni bir hobi buldum kendime...Dikiş dikmeye başladım...

Güzel sanatlar mezunu bir annenin kızı olarak bunca yıldır hiç bir el sanatlarına meraklı olmayan ben,etrafımdan oldukça eleştiri alıyordum...Hiç annesinin kızı değil bu kız...Halbuki annesi ne kadar becerikli,yok ama bunun merakı yok...Maymun iştahlı canım bu,neye başlasa hemen sıkılıyor...gibi cümleleri işiterek büyüdüm ben :)

Sonunda mağazalarda hayalimdeki elbiseyi,eteği,bluzu bulamayan ben,kendim dikerim ben arkadaş diyerek başladım dikiş olayına...

Aile heyecanlandı tabi...Annem hemen bir dikiş makinesi almış bana...Cuma pazarından da tonla kumaş :))Şimdilerde akşamları en keyif aldığım şey,birşeyler tasarlayıp dikmek...Eee sevgili de tekstilci olunca...Fazla uzak kalamadım moda dünyasına :))

Yukarıda ki resim tek başıma diktiğim ilk elbise; etek uçları sevgilinin ellerinden öper tabi :))onları overlok yaptırsın diye sevgilinin iş yerine göndereceğim :))

Birazcık merakı olan herkese öneririm dikiş dikmeyi,inanılmaz keyifli,dinlenmek için birebir,kafanızı tamamen boşaltabileceğiniz bir faaliyet bence...Günde bir paket sigara içen ben,dikiş sayesinde yarım pakete düşürdüm,oyalanırken aklıma sigara bile gelmiyor faydalarını siz düşünün :))

İşte böyle sevgili dostlar...
Bloguma geri döndüm...Kimbilir belki bundan sonra arada sırada kendi diktiğim elbiseleri de paylaşırım sizinle buradan...

8 yorum:

Paris in Me :) dedi ki...

Cok guzel olmus cennebazim valla hobi olayi guzel bisey herkese lazim, İlk isini baya begendim ben valla devam devam eferim :))

SindireLLa dedi ki...

Senin hamurunda varmış dikiş dikmek. Sigara için çok sevindm keşke tamamen bıraktırsa

cennebazz dedi ki...

Tesekkur ederim ribelim :))

cennebazz dedi ki...

Tesekkur ederim sindirellaa,innsallah annemden bana da. Bisiler gecmistir :))buu arada sigara olayinda keske diyebiliyorum sadece :)))

SindireLLa dedi ki...

İstesen keşke demekle kalmaz tamamen bırakbilirsin. Tıpkı başladığın gibi. =)

Unknown dedi ki...

Aman tanrım benimle birlikte bloguna dönen biri daha... :) Hoşgeldiniz...

cennebazz dedi ki...

sindirella ;

inan ki o kadar kolay bırakabilsek dünyada içen insan kalmazdı bence,çok enteresan bir bağımlılık bu,babam kanser,babamı soranlara anlatırken bile sigara yakıyorum düşün işte nasıl bir fütursuzluk :))

ben kafamda hep hamile kalırsam bırakıcam dedim ,o gün gelene kadar ne yaparsam yapayım bırakabileceğimi sanmıyorum işte :))

cennebazz dedi ki...

gürhancım teşekkür ederim hoşbuldum :))sende hoşgeldin :))