6 Temmuz 2011 Çarşamba

C.Y.K ve Hey gidi blog alemi heeyy...

Bu blog alemi enteresan bir yer doğrusu...
Hiç tanımadığımız onlarca insanın hayatını okuyoruz,onların hislerine ortak oluyoruz.
Kendimizde yorum yapma hakkı görüyoruz...
Belki bazen azarlıyoruz,bazen de uzaklardan hiç tanımadığı insanlar olarak manevi destek olmaya çabalıyoruz...
Bir kaç haftadır aklım hep C.Y.K 'da hiç görmedim kendisini,nasıl göründüğünü bile bilmiyorum...Belki gerçek hayatta tanışsak ya çok iyi arkadaş olacak,ya da birbirimizden hiç hoşlanmayacağız...Ama onu tanıdığım yerden,tanıdığım kadarıyla gerçekten samimi ve sıcak bulduğumdan olsa gerek,son günlerde yaşadıklarına onunla birlikte ortak oluverdim...
Belki yaşadıklarına yakın yaşanmışlıkların verdiği yakınlık...Belki geçmişden kalan o tanıdık hissiyatlardan olan yakınlık...
Sebebini bilmiyorum,bilmek de istemiyorum...
Ama gerçekten günlerdir onunla birlikte üzülüyor,ona güç vermesi için dua ediyorum...

Evlilik heyecanını okumaya hazırlanırken,trajik son hikayesine dönüşen hayatını izliyorum,hissetmeye çalışıyorum...Gece sevgilime sarılıp yattığımda suçluluk duyuyorum...Onun da sevdiğine aynı huzurla sarılabilmesini umuyorum...

Duruşuna hayranlık duyuyorum...Kızıp X sevgilisine sayıp sövüyorum...Hele sevgilisinin annesine baya baya saydırıyorum...

Bazen Ortanca kardeşini şöyle bir sarsıp,kendine gel demek istiyorum...

Bu ay kotasını doldursa bari diye dilekler diliyorum...

Şöyle hayallerindekinden bile daha iyi bir erkeğin karşısına çıkıp,onu sarıp sarmalamasını yaralarını sarmasını diliyorum...

Ama düşünecek olursak...Ben C.Y.K 'ı hiç tanımıyorum...

Yine de herşeyin onun için çok güzel olmasını diliyorum...

3 yorum:

Paris in Me :) dedi ki...

işte ben seni buyüzden sevdim canım çennebazım, bisüredir yoktum pek yorum yapamadım bloglara ama seni özledim, içtenliğini , samimiliğini, başkaları için üzülebilip sevinebilmeni.. Bu yazından da anladım ki sen süper bir insansın :)

cennebazz dedi ki...

ribelimm utandırdın ama beni :) çok çok teşkkür ederim güzel sözlerin için :)

deeptone dedi ki...

:)