16 Haziran 2011 Perşembe

Çilekli Mim...

Şu sıkıntılı günlerde çok keyifli bir mim çıktı karşıma,beni alıp çocukluğuma götüren...Tarladan meyve çalabilme şansına sahip olamasamda hiç,bizde kendi çapımızda diğer apartmanların bahçelerinde ki ağaçlardan meyve hırsızlığı yaptık bolca...Adrenalin tavana vurana dek...Hatta öyle de bir anım vardır ki meyve çalarken başıma gelen...O da ayrı post konusu olsun :))

O halde şimdi;

Beni mimlemeyi hiç unutmayan sevgili blog dostu Deep'e teşekkür edip cevaplayalım bakalım mim i...

Hmm bir de bu arada  bu mimin fotoğrafı, pastacı olduğum zamanlarda yaptığım ÇİLEK KIZ pastası olsun istedim...
 
 
 
 
ÇALINMIŞ ÇİLEKLER

Herkes iyi insanları sever ve çoğumuz hayatlarımızı iyi insanlar olarak yaşamaya çalışırız. O zaman neden dünya yüzünde bu kadar iyi olan insan sayısı azdır? Ne kadar gayret ederseniz edin, öyle günler öyle zayıflık anları vardır ki kötü olmak insana iyi olmaktan daha iyi gelir. İster otoyolda hızlı araba sürmek olsun, ister kopya çekmek ya da ofisten bir kutu kalem "araklamak"... Hepimizin gurur duyamayacağı hareketleri vardır. Gerçekten iyi bir insan olmanın yolu kişiliğimizdeki kötü yanları kabullenmek ve omuzumuzdaki şeytan kulağımıza fısıldarken azize gibi davranmamak ve mükemmel olmadığımızı bilmektir. Hepimiz zaman zaman baştan çıkarız. Ama şimdiki senaryoya da yakalanabilirsiniz.

1- Şehir dışında bir yürüyüşte nefis çileklerle dolu bir tarlaya geldiniz. Mideniz guruldamaya başladı ve etrafta kimsecikler yok. Siz ve bedeva öğle yemeği arasında sadece bir çit var. Çitin yüksekliği ne kadar?

2- Bahçeye girdiniz ve çilekleri yemeye başladınız. Kaç tane çilek yediniz?

3- Birden çileklerini çalmakta olduğunuz çiftçi ortaya çıktı ve size bağırmaya başladı. Kendinizi savunmak için neler derdiniz?

4- Tüm olan biteni bir kenara bırakıp söyleyin, çileklerin tadı nasıldı? Ve çilek çalma maceranız sona erdikten sonra kendinizi nasıl hissettiniz?


Cennebazz'ın yanıtları:

1. 50 cm'i geçmemeli,yoksa üşenir vazgeçebilirim tarlaya girmeye...
2. 15 falan anca yerim heralde.Meyve beni daha çok acıktırıyorda...
3. Kusura bakmayın amcacım ama çok fenalaşmıştım,korkarım şekerim düştü,bayılabilirdim bunları yemeseydim hem ayrıca ben bu tarlanın özel birine ait olduğunuda anlamamıştım,insan bi köşesine özel mülktür yemeyin falan yazar di mi ama...bilen var bilmeyen var...hem ne olmuş ki 10 tane çilek için bu kadar bağırıyosunuz,insanız bizde yani neticede...sizde bi gün bizim tarlaya gelir ordan yersiniz ödeşiriz...öperim ellerinden amcacım...bizim tarlayada bekleriz...anneye selamlar...

4.Hmm tarladan çilek yemekte ayrı zevkmiş,nefisti tek kelimeyle...Ahh pek eğlendim yaa tıpkı çocukluğumda ki gibi...Ama amcaya da yalan söyledik bizim tarlaya bekleriz diye...Bizim tarlamız yok ki =))))

Hadi siz de yanıtlayın.

Mimlediklerim:

ribel,mia,burcu,nino,emel,kiraz çekirdeği,rosemary ve elbette yanıtlamak isteyen tüm blogger lar tarafımdan mimlenmiştir...

Sevgiler,saygılar !!!

D.D.Y

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ne çok çilekli post oldu!:)çilek festivali gibi;deep sağolsun:)

cennebazz dedi ki...

çilekte her yere yakışıyor ama =))

BuRCu dedi ki...

Bu Burcu ben miyim emin olamadım; ama bensem de ben değilsem de eğlenceli bir mim gerçekten :) Ama ben bu soruların sonuçlarında ne çıkacağını biliyorum :) Sürprizi kaçırmayayım o yüzden. Eğer ben isem teşekkür ederim ;)

Bu arada amca seni dinledikten sonra bağırdığına pişman olmuş olabilir :)

cennebazz dedi ki...

evet burcucum o burcu kesinlikle sensin =))merakla bekliyorum bende mimin sonucunda ne çıkacağını =)eğer bi kişilik testi falan ise benim sonucumun çirkeflikte son nokta çıkacağına eminim =)))

BuRCu dedi ki...

O zaman tekrar teşekkür ediyorum, cevaplayamacağım için de affına sığınıyorum. Sonraki mimlerde görüşmek üzere ama ;)

Göz hakkı canım ne çirkefliği aaa :))

MAVİ TUTKU dedi ki...

Böyle bir açıklama yapınca amcaya.. amca..tamam tamam kızım al tarla senin olsun der bence.:)

cennebazz dedi ki...

:)))suçu kapatmanın en başarılı yolu üste çıkmak olsa gerek =))