4 Ocak 2012 Çarşamba

Hoşgeldin sefa geldin...2012 :)


Bu sefer arayı baya açtım biliyorum suçluyum! sevgili blog :)

Üzerimde bir mutluluk rehaveti var sanırım...

2012 çok güzel başladı...Ve inanıyorum çok da güzel geçecek...Hayatımda ilk kez bir yıla böylesi anlamlar yüklüyorum hadi bakalım hayırlısı...

İnanıyorum bu yıl bizim yılımız olacak...

2012' ilk günü bana kırmızı çok şeker bir kız armağan etti...İlk arabamı satmamın üzerinden 2 yıl geçmişti...O kadar çok özlüyordum ki arabalı günlerimi...Alışkanlığım olmadığı için toplu taşıma araçlarını kullanamayan ben her ay 1000,00 TL'e yakın taksi parası ödediğimi farkedince,bu işe son vermem gerektiğini anladım...

Bir cesaret bu kırmızı bayanı aldım...Şimdi 36 ay kadar taksit ödeyecek de olsam...En azından artık kırmızı bir kızım var...

2012'nin baharında sevgili babam için umutla beklediğimiz o ilaç gelecek USA'den,babam o ilaçla hayata daha bir sımsıkı tutunacak...İnşallah...

2012'de sevgili, bedelli askerlikten faydalanacak ve bizim önümüzdeki en büyük sorun da ortadan kalkmış olacak...İnşallah...

2012'de sevgilimle evimiz için yepyeni eşyalar alacağız,yuvamızı hayal ettiğimizden bile güzel döşeyeceğiz...İnşallah

2012'nin sıcak bir yaz günü üzerimde gelinliğim,yüzümde kocaman gülümsemem,hayatım boyunca sevebileceğim sevgilimin ellerinden tutup,eveeeet diye bağıracağım sesimin yettiğince...Hayatımın en kıymetli imzasını atacağım...İnşallah...

2012 çok güzel başladın...Seni çok güzel karşıladık...Geri sayarken çok eğlendik...Çok güldük...Çok dans ettik...Sana hayatım boyunca hiçbir yıla yüklemediğim anlamlar yükledim...Hadi bakalım yüzümüzü kara çıkarma...

3 yorum:

BuRCu dedi ki...

Umarım inandığın ve istediğin şekilde hediyelerini sunar sana 2012 ;) Muhteşem bir yıl olacak...

DOREMİ dedi ki...

öNÜMÜZDEKİ YIL İÇİN ŞİMDİDEN SEVİNDİĞİN ASKERLİKLE İLGİLİ OLAN..:)
Yeni yılın mutlulukla dolsun..:))

DOREMİ dedi ki...

BABACIN İÇİNDE SAĞLIKLI HUZURLU BİR YIL DİLİYORUM CANIM..:))