17 Ağustos 2011 Çarşamba

İlahi Adalet



Susmak farz oldu yine!!!

Konuşacak bile güç bulamıyorum kendimde...
Bir tarafta annesinin koynundan alıp,üzerinde oyunlar oynadığınız vatan topraklarını emanet ettiğiniz, gencecik fidanlar....
Üzerlerine atılmış çamurlar neticesinde aylardır hapis yatan,bütün hayatlarını vatanlarına adamış subaylar...

Ve diğer tarafta gözümüzün içine baka baka uğruna milyonların kanı karışmış vatan topraklarını satanlar...

Diyecek söz bulamıyorum...
Bekliyorum yalnızca...
İnanıyorum çünkü...

Ne de olsa içine sızamadıkları  "İlahi adalet" var hala!!!

11 yorum:

DOREMİ dedi ki...

Evet insanın canı yanıyor..içi acıyor..sabırlar hepimize..:))

Adsız dedi ki...

rose :((
gerçekten dayanılır gibi değil bu acı...hele bir de düşünsene ateş düştüğü yeri yakar gerçeğini...Allah sabırlar versin yavruların ailelerine :(

Adsız dedi ki...

cennebazz ben bu arada yorum problemi yaşıyorumda anonimden atabiliorum sadece :/

Adsız dedi ki...

inanın acısı çok farklı kelimeler yetmez heralde allah kimseye böyle acı vermesin..20 yıl oldu amcamı kaybedeli..20 yıldır bizim evde kimse şehit haberi seyretmez..seyredemez...çok farklı bunun acısı...sadecebenemel...

Paris in Me :) dedi ki...

artık sadece üzülüyoruz, yarın öbür gün kardeşimde gidicek askere, korkuyorum artık gitmesin istiyorrum, sanki artık vatanı değilde, başımızdakilerin menfaatlerini koruyolarmış gibi hissediyorum !

Adsız dedi ki...

ribelcim aynen öyle...

gencecik çocukların kanıyla yazılmış oyunlar oynanıyor ülkemizde ve insan en çok da buna katlanamıyor işte...eğer dışarıdan bir düşman olsa hepimiz seve seve can veririz eminim bir karış toprak parçası için ama şimdi düşman içimizde...gözümüzün içine baka baka oyun oynuyorlar bizimle!!!

cennebazz

Adsız dedi ki...

emelcim çok üzüldüm inan...eminim sizin hissettiklerinizin yakınından bile geçemiyordur hissettiklerimiz...Ne diyebilirim ki Allah sabır versin tüm şehit yakınlarına :(

cennebazz

deeptone dedi ki...

eh haklısın.

Adsız dedi ki...

...

çennebazz

Adsız dedi ki...

şimdi bi seçim var ve ben eni seçtim seninde sorları cevaplaman lazım...bu arada açılır pencere yaptığında yorum yazabiliyorum diğerlerine sende bi dene istersen bloguma uğrarsan sevinirim sadecebenemel...

DOREMİ dedi ki...

Canım "N" lerimdesin..bekliyorum..:))