20 Mayıs 2011 Cuma

...MİM... vol.(kaç hatırlayamadım şimdi =)))

Canım Deep'çiğim ve Mia'cım mimlemişler beni.

Mim Konusu: Eğer bir zaman tüneli olsaydı -geçmişten ya da gelecekten- hangi zamana gitmeyi, kimi, hangi olayı görmek isterdiniz?

Bu sizin yaşadığınız - yaşamadığınız (Kendi unutamadığınız, keşke o anı tekrar yaşasam dediğiniz veya tarihte görmek istediğiniz bir olay vs...) Tanıdığınız ya da tanımadığınız görmeyi istediğiniz kişi olabilir..
 
Çocukluğumda en çok sevdiğim filmlerden biri Geleceğe Dönüş serisi idi...Taa o zamanlardan beri de hayal kurarım hep öyle bir makinam olsa,şimdi şuraya gitsem buraya gitsem diye...
 
O nedenle ben tek bir zaman tek bir mekan ile sınırlayamıyorum maalesef kendimi...Elimde olsa her dönemde bir hafta geçirmek isterim...
 
Ama özellikle Kratese Dönemi(Dinazorlar Dönemi)'ne gitmek isterdim sanırım...
 
En merak ettiğim süreçlerden biri,hala kesinleştirilememiş teoriler ile dolu olan o dönem...Dinazorların neslinin tükenmesine neden olan olayı görmek,keşfetmek isterdim mesela...Dünyanın o dönem iklimini,bitki örtüsünü ve sıfır teknoloji ile nasıl da bakir göründüğünü görmeyi çok ama çok isterdim...
 
Sonrasında tüm çağlarda birer hafta bulunup,insanoğlunun ve tabi ki Dünya'nın akıl almaz gelişiminin nasıl oluştuğunu gözlemlemek isterdim...
 
 
Bunun dışında ben nostalji kraliçesi olduğumdan olsa gerek =))
 
Dünya'nın gelişimini keşfettikten sonra biraz soluklanmak ve huzura erişmek adına 1950'lerde Aristokrat bir ailenin evine misafir olmak isterdim...
 
Sonra 1970'lerde Çiçek çocuklarla bir hafta geçirmek,hiçbirşey düşünmeden olabildiğince bencilce ve bohem...
 
Sonra Can Yücel'le Datça'da denize karşı bir masada rakı içip,onunla tadına doyulmaz sohbetler etmek isterdim...
 
Ve Dünya tarihinde milyonlarca insanın hayatını doğrudan etkilemiş olan kişilerin herbiriyle konuşup, gerçek amaçlarını anlamak isterdim,kitaplarda sistemin ve yazarların şahsi yorum ve bakış açıları haricinde gerçeğin ne olduğunu,gerçekten ne yapmak istediklerini birebir ağızlarından dinlemeyi çok ama çok isterdim... 
 
Mao'yu...
Che'yi
Kanuni Sultan Süleyman'ı
Fatih Sultan Mehmet'i
Hitler'i
daha daha nicelerini...
 
hepsiyle oturup,uzun uzun konuşabilme şansına sahip olmak isterdim...
 
Ve elbette en önemlisi Atam'la Kurtuluş Savaşında omuz omuza mücadele edip,ona şöyle sıkıca bir sarılmak isterdim...
 
Ben yine mimi yanıtlamakta geç kaldığım için,mimlenmemiş arkadaşım kalmışsa eğer onları mimliyor,hepinizi selamlıyor veee esas kızla esas oğlan'ı da yanıma alıp biraz nefes almak,dinlenmek ve iliklerimi ısıtmak için Antalya'ya tatile gidiyorummmmmmmmm....
 
Bir hafta sonra görüşürüz...Özleyin beni a dostlar......
 
 
 

7 yorum:

EvA dedi ki...

bu mim sonunda sanda ulaştı :) Her dönemde bir hafta harika bir fikir :):)

Paris in Me :) dedi ki...

Ohhh miss git gez eğlen iyi tatiller bebeğim, ben yapamadım daha bu mimi çok zor yaa ama sen iyi kıvırmışsın tebrikler :D

Takıntılı ergen dedi ki...

ovv iyi tatiller! :)

deeptone dedi ki...

ne çok şey istiyorsun :)

Mia Wallace dedi ki...

nostalji kraliçesi iyi tatiller :)

Mia Wallace dedi ki...

mimlendin :)

DOREMİ dedi ki...

daha dönmedin mi? ;)