19 Nisan 2011 Salı

kendini affettirmeye çalışan çennebazz...


Sevgili blog...
Yokum bir süredir...
İhmal ettim seni haklısın...
Ama zaman öyle hızlı geçiyor ki...
Ve şu bahar yorgunluğuda binince omuzlara...
Yapılacaklar listesi uzayıp gidiyor...
Ancak...
Bunları yapacak çennebazz kişisi...
Her sabah işe gelip,
Bütün gün işte tembellik yapıp...
Akşam eve dönünce kendini oturduğu koltuktan yatmak için kaldırınca sadece...
Listeye yeni yapılacaklar eklenip,üzerlerine bir çizgi bile atmadan uzayıp gidiyor liste...

Ne mi yaptım günlerdir...
Hiç...
Hani o rejime başlama halleride ancak iki gün sürebildi...
Çikolatasız hayat bana haram bunu anlamış oldum tekrar...

Sevgilinin dalga geçmelerine maruz kalmaktayım sırf şu çikolata sevdam yüzünden...
E haksız da sayılmaz bütün gün aç bilaç dolaşıp...
Akşam yemeklerinde kendimi ota bulayıp...
Yemekten sonra tv izlerken...
Açarsan bir paket milka...
Adam az bile söylüyor sana...

Sevgili demişken bi de...
Not düşmek gerekir bu yere...

Sevgilinin doğum günüydü 17 nisan...
Günler öncesinden başladı elbet hazırlıklar...
Nerede kutlasak kimleri çağırsak ne hediye alsak ne giysek ne taksak ne yapsak ne yapsak...
Keyifli geçti dostlarla...
Fasıl yaptık...
Sonrasında sabahın ilk ışıklarına kadar muhabbet...

Yaşlanmışız onu anladık...
Sanki ben değildim Taksim'de sabah saatlerinde bardan çıkıp direk işe giden...
Toplamda 52 saat hiç uyumadan ortalıkta dolanan...
Ayağımda topuklarla saatlerce hoplayıp zıplayan...

Sabah saatlerine kadar uzanan cumartesi gecesinin ardından,herbirlikte yarın bişeyler yapalım diyen biz gecelerin gençliği, pazar günü sessiz soluksuz evlerde inzivaya çekildik resmen...
Kimimizin midesi bozuldu,kimimiz ayaklarındaki su torbacıklarıyla yürümek eyleminden yoksun kaldı,kimimiz akşama kadar uyuyakaldı...

Neticede zamanın hızlı gençleri...
Neye uğradıklarını şaşırdı...

Bir doğum günü kutlamasını alnımın akıyla atlattım rahatım...
Şimdi 1 haziranda...
Sıra onda =)))

Hiç yorum yok: